Kushtet dhe rregullat
e përgjithshme Termat përcaktojnë marrëdhëniet ndërmjet GALAMINO DOOEL Shkup nga njëra anë si pronar i faqes në internet me domenin e-pick dhe të gjitha nën-domenet e saj dhe përdoruesit elektronikë të domenit dhe nën-fushave të tij.
GALAMINO DOOEL Shkup nuk merr përgjegjësi nëse përdoruesi nuk i ka lexuar termat dhe kushtet e përgjithshme. Nëse nuk jeni dakord me Kushtet dhe Kushtet e Përgjithshme të kësaj faqe, thjesht mos e përdorni atë. Emri e-zgjedhje dhe Galamino është markë tregtare e GALAMINO DOOEL Shkup dhe është e ndaluar për çdo lloj përdorimi të tij pa miratimin paraprak me shkrim të pronarit. GALAMINO DOOEL Shkup rezervon të gjitha të drejtat që dalin nga marka tregtare.
TIGH DREJTAT E AUTORIT E
gjithë përmbajtja në këtë sit, përfshirë formën, paraqitjen, imazhet, informacionin, modelin dhe të gjitha të dhënat e disponueshme, është pronë intelektuale e GALAMINO DOOEL Shkup e cila mbrohet nga e drejta e autorit dhe të drejtat e ngjashme.
Shkarkimi i informacionit, të dhënave dhe imazheve, shpërndarja, transmetimi ose përdorimi i tyre i lidhjes nga kjo faqe është rreptësisht e ndaluar. Përdorimi i tyre është i mundur vetëm për qëllime jotregtare dhe përdorim personal dhe çdo përdorim tjetër jashtë i lejuar për çdo keqpërdorim të të dhënave dhe opsioneve të ofruara nga kjo faqe është i ndaluar. Informacioni i ndarë nga kjo parti është informues. Ne gjithmonë kemi avokuar dhe do të vazhdojmë të avokojmë për saktësinë e informacionit, por devijimet dhe lëshimet në informacion janë të mundshme, varësisht nga burimi i informacionit.
Për të gjitha produktet, ne do të bëjmë çmos që të kemi një foto të disponueshme, si ilustrim të pamjes dhe formës së produktit.
E-PICK rezervon të drejtën të zbulojë emra, modele dhe informacione të tjera në lidhje me produktin në anglisht kur:
- Ekziston rreziku i humbjes së informacionit të rëndësishëm gjatë përkthimit
- Nuk ka terminologji të njëjtë ose të ngjashme në gjuhën tjetër.
Për të përmbushur nevojat dhe kërkesat tuaja, E-PICK do të jetë në dispozicion 24 orë në ditë. Në rast të mos disponueshmërisë së përkohshme ose ndërprerjes së hyrjes në faqen e internetit për shkak të ndikimeve teknike ose të jashtme përtej kontrollit të E-PICK, ne nuk mund të marrim asnjë përgjegjësi dhe t’ju garantojmë qasje të përhershme.
Blerja
Blerësi ka të drejtë të zgjedhë produktin e ofruar në faqen e internetit të E-PICK dhe të bëjë një porosi në të, e cila do të përcaktojë sasinë, mënyrën e dorëzimit dhe opsionet e tjera të ofruara në faqen e internetit. Blerësi ka të drejtë të anulojë, plotësojë ose modifikojë porosinë e bërë derisa të realizohet porosia. Me realizimin e pagesës, blerësi lidh një marrëveshje me GALAMINO DOOEL Shkup për afatin, kushtet dhe produktin që janë subjekt i porosisë.
Nëse për shkak të arsyeve teknike ekziston një problem me bërjen e porosisë përmes faqes në internet, ose nëse aksioni nuk ka një produkt të caktuar GALAMINO DOOEL Shkup rezervon të drejtën të refuzojë dhe të mos e përfundojë porosinë duke mos pasur asnjë detyrim me klientin përveç kthimi i parave nëse ngarkohen nga blerësi.
SAFETY
GALAMINO DOOEL Shkup i është përkushtuar sigurisë së plotë të faqes në internet duke aplikuar zgjidhjet më të besueshme dhe të provuara të sigurisë në mënyrë që të mbrojë klientin. Mbrojtja E-PICK sigurohet në domenin E-PICK si dhe në të gjitha nën-domenet në të njëjtën faqe. E-PICK nuk garanton siguri nëse faqja ka një lidhje me një faqe tjetër në internet dhe nuk merr asnjë përgjegjësi për mbrojtjen e të dhënave personale të atyre palëve.
Pagesat përmes faqes në internet mund të kryhen me të gjitha kartat e pranueshme të kreditit dhe debitit, Master (Standard / Biznes / Ari), Maestro, VISA / ELECTRON / KLASIK / BIZNES / Ari, darka dhe karta të tjera pagese nëse bankat janë të autorizuara të organizojnë pranimin e tyre dhe përmes PayPal. Para se të bëni një porosi, sigurohuni që banka që lëshon kartën ka bërë të mundur kryerjen e transaksioneve në internet.
T D DHNAT PERSONALE
Duke pranuar kushtet e përdoruesve që janë regjistruar në zgjedhjen elektronike dhe kanë dorëzuar informacionin e tyre në fushat e regjistrimit, ata bien dakord që të gjitha të dhënat, përfshirë të dhënat personale, të përpunohen dhe të përdoren nga E-PICK për shërbimet e ofruara, produkti reklamimi dhe shërbimet dhe shpërndarja dhe pagesa.
Të gjitha të dhënat personale të futura nga përdoruesi përmes regjistrimit nuk do të publikohen, shiten ose dorëzohen tek një palë e tretë përveç autoriteteve kompetente në një mënyrë të përcaktuar me rregulloret ligjore dhe ato mbahen në përputhje me dispozitat e Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale. Të dhënat ruhen sipas kritereve më të larta për funksionim të sigurt sipas politikës së privatësisë. Të miturit nuk mund të japin informacione personale pa pëlqimin e prindërve ose kujdestarëve të tyre dhe E-PICK nuk merr asnjë përgjegjësi për to.
GARANCIA
Të gjitha produktet e blera nga GALAMINO DOOEL Shkup janë nën garanci. Për produkte të caktuara, garancia e shënuar në faqen e internetit është e kufizuar. Për ato produkte, garancia që vjen me ato produkte është e vlefshme për shkak të marrëveshjeve të përshtatshme të lidhura me importuesit dhe / ose shpërndarësit e produkteve. Rregulloret e renditura në këtë faqe në internet nuk zbatohen për ato produkte.
KUSHTET E GARANCIS
I Kushtet e përgjithshme
- Konsumatori ka të drejtë të rikuperojë nëse produkti nuk funksionon siç është planifikuar,
- Pasi të ketë vërejtur një defekt në produkt, konsumatori është i detyruar ta informojë atë sa më shpejt të jetë e mundur.
II Të drejtat e konsumatorit që dalin nga garancia e detyrueshme - Të drejtat e renditura më poshtë mund të ushtrohen brenda periudhës së garancisë.
- Periudha e garancisë fillon nga dita kur produkti i dorëzohet konsumatorit
- Në rast mosfunksionimi, Tregtari ose Serveri janë të detyruar të eliminojnë defektin brenda 30 ditëve nga dita e marrjes së kërkesës së shërbimit nga konsumatori.
- Në rast mosfunksionimi të produktit nëse nuk është riparuar, konsumatori ka të drejtë të kërkojë zëvendësimin e produktit të njëjtë, të ri dhe korrekt ose produktit të ri dhe korrekt ekuivalent me karakteristikat e produktit të vjetër, përveç në rastet kur përmbushja i produktit të zgjedhur nga konsumatori është i pamundur, ose kur kjo do të rezultojë në shpenzime disproporcionale më të mëdha të Tregtarit, krahasuar me një produkt tjetër. Kjo merr parasysh gjendjen e produktit, shkallën e mosrespektimit të kontratës dhe problemet e shkaktuara nga Tregtari ose ofruesi i shërbimit, kur përmbush huazimin e garancisë.
- Në rast se defekti nuk hiqet sipas pikave në pikat 3 dhe 4 më lart, konsumatori sipas ligjit të zgjedhur mund të kërkojë një ulje proporcionale të çmimit, zëvendësimin e produktit me një të ri ose zgjidhjen e kontratës. Konsumatori nuk ka të drejtë të zgjidhë kontratën në rast defekti të parëndësishëm të produktit.
- Tregtari ose tekniku i shërbimit është i detyruar të kryejë zëvendësimin ose riparimin në një mënyrë që të jetë në përputhje me karakteristikat dhe vetitë e produktit, brenda periudhës së garancisë dhe pa ato duke sjellë probleme të konsiderueshme te konsumatori.
- Konsumatori ka të drejtat ligjore që burojnë nga legjislacioni kombëtar dhe të njëjtat të drejta nuk rrezikohen nga kjo garanci.
III Regjistrimi i rimbursimeve
Konsumatori mund të paraqesë kërkesa për Tregtar ose të kontaktojë direkt Qendrat e Shërbimit.
IV Rastet kur garancia mund të jetë e pavlefshme
- Garancia nuk do të jetë e vlefshme në rast të:
• dëmtimit fizik të produktit;
• ekspozimi ndaj ujit për produktet që nuk kanë mbrojtje IP65 ose më të lartë;
• të lidhur në mënyrë jo të duhur me rrjetin elektrik;
• përdorni një furnizim të ndryshueshëm të energjisë për produktet që nuk janë të dizajnuara për atë mënyrë funksionimi.
• çdo veprim ose riparim që ka shkaktuar një mosfunksionim, dëmtim mekanik ose mosfunksionim dhe nuk janë kryer nga një qendër e autorizuar shërbimi. - Garancia nuk do të jetë e vlefshme nëse defekti (dëmtimi) ka ndodhur si rezultat i mospërputhjes së konsumatorit me rregullat e përdorimit, të renditura në udhëzimet për përdorimin e produktit.
- Kur dorëzon një reklamë, konsumatori është i detyruar të paraqesë faturën fiskale për produktin ose faturën e lëshuar.
- Nëse për arsyet e mësipërme ndodhin defekte dhe dëmtime, servisimi bëhet në kurriz të konsumatorit, edhe kur bëhet për sa zgjat periudha e garancisë.
Politika e Anijeve
Kur merr produktin, marrësi është i detyruar të kontrollojë produktin për dëmtime të mundshme gjatë transportit dhe të kontrollojë mungesën e mundshme të një pjese (nëse produkti është i përbërë nga disa pjesë). Nëse konstatohet një defekt, marrësi është i detyruar të raportojë menjëherë për defektin.
Para dorëzimit të produktit, blerësi mund të kontaktohet me telefon për kohën dhe ditën e dorëzimit.
• Metoda, kostoja dhe koha e kërkuar për dorëzimin do të deklarohen para se të mblidhen produktet, dhe do të llogariten në varësi të distancës nga vendi i magazinës deri në destinacionin e klientit.
• Koha maksimale e dorëzimit nga depoja lokale nuk mund të jetë më shumë se 3 ditë pune nga momenti i bërjes së porosisë ose më shumë se 30 ditë në kontinentet e tjera.
• Nëse porosia bëhet pas orës 5 pasdite, periudha e dorëzimit fillon të rrjedhë nga dita e ardhshme e punës.
• Nëse porosia bëhet në një ditë jo pune, afati fillon nga dita e parë e punës.
• Ditët jo pune nuk llogariten brenda afatit të dorëzimit.
• E-PICK rezervon të drejtën të zgjasë periudhën e dorëzimit pa njoftuar blerësin jo më vonë se 45 ditë nga momenti i porositjes.
• Nëse ka një vonesë në dorëzim, E-PICK nuk mban asnjë përgjegjësi nëse vonesa është shkaktuar nga kompania e angazhuar në shpërndarjen e mallrave.
KTHIMI DHE MARRJA
Produkti, i cili është i paketuar dhe i papërdorur, mund të kthehet brenda 7 ditësh, së bashku me faturën e bashkangjitur, fletë dërgesën dhe dokumentet e tjera shoqëruese të dorëzuara gjatë dorëzimit dhe ju mund ta zëvendësoni atë me një të ri.
Në rast se kërkoni një rimbursim, mund ta bëni vetëm nëse e ktheni produktin të papërdorur në paketimin origjinal, me faturën dhe fletëngarkesën dhe dokumentet e tjera shoqëruese të dorëzuara gjatë dorëzimit brenda 7 ditëve nga data e marrjes së produktit. Paratë do të transferohen në të njëjtën llogari bankare që keni përdorur kur paguani për produktin.
E-PICK rezervon të drejtën për të ndryshuar produktin dhe politikën e kthimit të parave të gatshme. Të gjitha rishikimet ose ndryshimet do të hyjnë në fuqi menjëherë pas botimit në faqen e internetit të E-PICK.
Zëvendësimi i produktit me cilësi të përshtatshme bëhet nëse produkti nuk është përdorur, nëse pamja e produktit, vetitë e përdorshme, vulat, etiketat e fabrikës, si dhe me dorëzimin e llogarisë që i janë lëshuar konsumatorit së bashku me produktin.
Nëse në kohën e paraqitjes së kërkesës nga konsumatori tregtari nuk ka një produkt të përshtatshëm (produkt që i përshtatet nevojave të tij), konsumatori ka të drejtë të zgjedhë:
- të zgjidhë kontratën dhe të kërkojë rimbursimin e shumës së paguar ose
- zëvendësoni produktin me një të përshtatshëm kur ekziston një produkt i tillë.
Tregtari është i detyruar të njoftojë konsumatorin që kërkon zëvendësimin e produktit se ekziston një produkt i tillë për shitje brenda një periudhe që nuk mund të kalojë 30 ditë nga data e marrjes së kërkesës.