Kushtet dhe rregullat
e përgjithshme Termat përcaktojnë marrëdhëniet ndërmjet GALAMINO DOOEL Shkup nga njëra anë si pronar i faqes në internet me domenin e-pick dhe të gjitha nën-domenet e saj dhe përdoruesit elektronikë të domenit dhe nën-fushave të tij.

GALAMINO DOOEL Shkup nuk merr përgjegjësi nëse përdoruesi nuk i ka lexuar termat dhe kushtet e përgjithshme. Nëse nuk jeni dakord me Kushtet dhe Kushtet e Përgjithshme të kësaj faqe, thjesht mos e përdorni atë. Emri e-zgjedhje dhe Galamino është markë tregtare e GALAMINO DOOEL Shkup dhe është e ndaluar për çdo lloj përdorimi të tij pa miratimin paraprak me shkrim të pronarit. GALAMINO DOOEL Shkup rezervon të gjitha të drejtat që dalin nga marka tregtare.


TIGH DREJTAT E AUTORIT E
gjithë përmbajtja në këtë sit, përfshirë formën, paraqitjen, imazhet, informacionin, modelin dhe të gjitha të dhënat e disponueshme, është pronë intelektuale e GALAMINO DOOEL Shkup e cila mbrohet nga e drejta e autorit dhe të drejtat e ngjashme.

Shkarkimi i informacionit, të dhënave dhe imazheve, shpërndarja, transmetimi ose përdorimi i tyre i lidhjes nga kjo faqe është rreptësisht e ndaluar. Përdorimi i tyre është i mundur vetëm për qëllime jotregtare dhe përdorim personal dhe çdo përdorim tjetër jashtë i lejuar për çdo keqpërdorim të të dhënave dhe opsioneve të ofruara nga kjo faqe është i ndaluar. Informacioni i ndarë nga kjo parti është informues. Ne gjithmonë kemi avokuar dhe do të vazhdojmë të avokojmë për saktësinë e informacionit, por devijimet dhe lëshimet në informacion janë të mundshme, varësisht nga burimi i informacionit.

Për të gjitha produktet, ne do të bëjmë çmos që të kemi një foto të disponueshme, si ilustrim të pamjes dhe formës së produktit.

E-PICK rezervon të drejtën të zbulojë emra, modele dhe informacione të tjera në lidhje me produktin në anglisht kur:

  • Ekziston rreziku i humbjes së informacionit të rëndësishëm gjatë përkthimit
  • Nuk ka terminologji të njëjtë ose të ngjashme në gjuhën tjetër.

Për të përmbushur nevojat dhe kërkesat tuaja, E-PICK do të jetë në dispozicion 24 orë në ditë. Në rast të mos disponueshmërisë së përkohshme ose ndërprerjes së hyrjes në faqen e internetit për shkak të ndikimeve teknike ose të jashtme përtej kontrollit të E-PICK, ne nuk mund të marrim asnjë përgjegjësi dhe t’ju garantojmë qasje të përhershme.

Blerja
Blerësi ka të drejtë të zgjedhë produktin e ofruar në faqen e internetit të E-PICK dhe të bëjë një porosi në të, e cila do të përcaktojë sasinë, mënyrën e dorëzimit dhe opsionet e tjera të ofruara në faqen e internetit. Blerësi ka të drejtë të anulojë, plotësojë ose modifikojë porosinë e bërë derisa të realizohet porosia. Me realizimin e pagesës, blerësi lidh një marrëveshje me GALAMINO DOOEL Shkup për afatin, kushtet dhe produktin që janë subjekt i porosisë.

Nëse për shkak të arsyeve teknike ekziston një problem me bërjen e porosisë përmes faqes në internet, ose nëse aksioni nuk ka një produkt të caktuar GALAMINO DOOEL Shkup rezervon të drejtën të refuzojë dhe të mos e përfundojë porosinë duke mos pasur asnjë detyrim me klientin përveç kthimi i parave nëse ngarkohen nga blerësi.

SAFETY
GALAMINO DOOEL Shkup i është përkushtuar sigurisë së plotë të faqes në internet duke aplikuar zgjidhjet më të besueshme dhe të provuara të sigurisë në mënyrë që të mbrojë klientin. Mbrojtja E-PICK sigurohet në domenin E-PICK si dhe në të gjitha nën-domenet në të njëjtën faqe. E-PICK nuk garanton siguri nëse faqja ka një lidhje me një faqe tjetër në internet dhe nuk merr asnjë përgjegjësi për mbrojtjen e të dhënave personale të atyre palëve.

Pagesat përmes faqes në internet mund të kryhen me të gjitha kartat e pranueshme të kreditit dhe debitit, Master (Standard / Biznes / Ari), Maestro, VISA / ELECTRON / KLASIK / BIZNES / Ari, darka dhe karta të tjera pagese nëse bankat janë të autorizuara të organizojnë pranimin e tyre dhe përmes PayPal. Para se të bëni një porosi, sigurohuni që banka që lëshon kartën ka bërë të mundur kryerjen e transaksioneve në internet.

T D DHNAT PERSONALE
Duke pranuar kushtet e përdoruesve që janë regjistruar në zgjedhjen elektronike dhe kanë dorëzuar informacionin e tyre në fushat e regjistrimit, ata bien dakord që të gjitha të dhënat, përfshirë të dhënat personale, të përpunohen dhe të përdoren nga E-PICK për shërbimet e ofruara, produkti reklamimi dhe shërbimet dhe shpërndarja dhe pagesa.

Të gjitha të dhënat personale të futura nga përdoruesi përmes regjistrimit nuk do të publikohen, shiten ose dorëzohen tek një palë e tretë përveç autoriteteve kompetente në një mënyrë të përcaktuar me rregulloret ligjore dhe ato mbahen në përputhje me dispozitat e Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale. Të dhënat ruhen sipas kritereve më të larta për funksionim të sigurt sipas politikës së privatësisë. Të miturit nuk mund të japin informacione personale pa pëlqimin e prindërve ose kujdestarëve të tyre dhe E-PICK nuk merr asnjë përgjegjësi për to.

GARANCIA
Të gjitha produktet e blera nga GALAMINO DOOEL Shkup janë nën garanci. Për produkte të caktuara, garancia e shënuar në faqen e internetit është e kufizuar. Për ato produkte, garancia që vjen me ato produkte është e vlefshme për shkak të marrëveshjeve të përshtatshme të lidhura me importuesit dhe / ose shpërndarësit e produkteve. Rregulloret e renditura në këtë faqe në internet nuk zbatohen për ato produkte.

KUSHTET E GARANCIS
I Kushtet e përgjithshme

  1. Konsumatori ka të drejtë të rikuperojë nëse produkti nuk funksionon siç është planifikuar,
  2. Pasi të ketë vërejtur një defekt në produkt, konsumatori është i detyruar ta informojë atë sa më shpejt të jetë e mundur.

    II Të drejtat e konsumatorit që dalin nga garancia e detyrueshme
  3. Të drejtat e renditura më poshtë mund të ushtrohen brenda periudhës së garancisë.
  4. Periudha e garancisë fillon nga dita kur produkti i dorëzohet konsumatorit
  5. Në rast mosfunksionimi, Tregtari ose Serveri janë të detyruar të eliminojnë defektin brenda 30 ditëve nga dita e marrjes së kërkesës së shërbimit nga konsumatori.
  6. Në rast mosfunksionimi të produktit nëse nuk është riparuar, konsumatori ka të drejtë të kërkojë zëvendësimin e produktit të njëjtë, të ri dhe korrekt ose produktit të ri dhe korrekt ekuivalent me karakteristikat e produktit të vjetër, përveç në rastet kur përmbushja i produktit të zgjedhur nga konsumatori është i pamundur, ose kur kjo do të rezultojë në shpenzime disproporcionale më të mëdha të Tregtarit, krahasuar me një produkt tjetër. Kjo merr parasysh gjendjen e produktit, shkallën e mosrespektimit të kontratës dhe problemet e shkaktuara nga Tregtari ose ofruesi i shërbimit, kur përmbush huazimin e garancisë.
  7. Në rast se defekti nuk hiqet sipas pikave në pikat 3 dhe 4 më lart, konsumatori sipas ligjit të zgjedhur mund të kërkojë një ulje proporcionale të çmimit, zëvendësimin e produktit me një të ri ose zgjidhjen e kontratës. Konsumatori nuk ka të drejtë të zgjidhë kontratën në rast defekti të parëndësishëm të produktit.
  8. Tregtari ose tekniku i shërbimit është i detyruar të kryejë zëvendësimin ose riparimin në një mënyrë që të jetë në përputhje me karakteristikat dhe vetitë e produktit, brenda periudhës së garancisë dhe pa ato duke sjellë probleme të konsiderueshme te konsumatori.
  9. Konsumatori ka të drejtat ligjore që burojnë nga legjislacioni kombëtar dhe të njëjtat të drejta nuk rrezikohen nga kjo garanci.

    III Regjistrimi i rimbursimeve
    Konsumatori mund të paraqesë kërkesa për Tregtar ose të kontaktojë direkt Qendrat e Shërbimit.

IV Rastet kur garancia mund të jetë e pavlefshme

  1. Garancia nuk do të jetë e vlefshme në rast të:
    • dëmtimit fizik të produktit;
    • ekspozimi ndaj ujit për produktet që nuk kanë mbrojtje IP65 ose më të lartë;
    • të lidhur në mënyrë jo të duhur me rrjetin elektrik;
    • përdorni një furnizim të ndryshueshëm të energjisë për produktet që nuk janë të dizajnuara për atë mënyrë funksionimi.
    • çdo veprim ose riparim që ka shkaktuar një mosfunksionim, dëmtim mekanik ose mosfunksionim dhe nuk janë kryer nga një qendër e autorizuar shërbimi.
  2. Garancia nuk do të jetë e vlefshme nëse defekti (dëmtimi) ka ndodhur si rezultat i mospërputhjes së konsumatorit me rregullat e përdorimit, të renditura në udhëzimet për përdorimin e produktit.
  3. Kur dorëzon një reklamë, konsumatori është i detyruar të paraqesë faturën fiskale për produktin ose faturën e lëshuar.
  4. Nëse për arsyet e mësipërme ndodhin defekte dhe dëmtime, servisimi bëhet në kurriz të konsumatorit, edhe kur bëhet për sa zgjat periudha e garancisë.

    Politika e Anijeve
    Kur merr produktin, marrësi është i detyruar të kontrollojë produktin për dëmtime të mundshme gjatë transportit dhe të kontrollojë mungesën e mundshme të një pjese (nëse produkti është i përbërë nga disa pjesë). Nëse konstatohet një defekt, marrësi është i detyruar të raportojë menjëherë për defektin.

Para dorëzimit të produktit, blerësi mund të kontaktohet me telefon për kohën dhe ditën e dorëzimit.
• Metoda, kostoja dhe koha e kërkuar për dorëzimin do të deklarohen para se të mblidhen produktet, dhe do të llogariten në varësi të distancës nga vendi i magazinës deri në destinacionin e klientit.
• Koha maksimale e dorëzimit nga depoja lokale nuk mund të jetë më shumë se 3 ditë pune nga momenti i bërjes së porosisë ose më shumë se 30 ditë në kontinentet e tjera.
• Nëse porosia bëhet pas orës 5 pasdite, periudha e dorëzimit fillon të rrjedhë nga dita e ardhshme e punës.
• Nëse porosia bëhet në një ditë jo pune, afati fillon nga dita e parë e punës.
• Ditët jo pune nuk llogariten brenda afatit të dorëzimit.
• E-PICK rezervon të drejtën të zgjasë periudhën e dorëzimit pa njoftuar blerësin jo më vonë se 45 ditë nga momenti i porositjes.
• Nëse ka një vonesë në dorëzim, E-PICK nuk mban asnjë përgjegjësi nëse vonesa është shkaktuar nga kompania e angazhuar në shpërndarjen e mallrave.

KTHIMI DHE MARRJA
Produkti, i cili është i paketuar dhe i papërdorur, mund të kthehet brenda 7 ditësh, së bashku me faturën e bashkangjitur, fletë dërgesën dhe dokumentet e tjera shoqëruese të dorëzuara gjatë dorëzimit dhe ju mund ta zëvendësoni atë me një të ri.

Në rast se kërkoni një rimbursim, mund ta bëni vetëm nëse e ktheni produktin të papërdorur në paketimin origjinal, me faturën dhe fletëngarkesën dhe dokumentet e tjera shoqëruese të dorëzuara gjatë dorëzimit brenda 7 ditëve nga data e marrjes së produktit. Paratë do të transferohen në të njëjtën llogari bankare që keni përdorur kur paguani për produktin.

E-PICK rezervon të drejtën për të ndryshuar produktin dhe politikën e kthimit të parave të gatshme. Të gjitha rishikimet ose ndryshimet do të hyjnë në fuqi menjëherë pas botimit në faqen e internetit të E-PICK.

Zëvendësimi i produktit me cilësi të përshtatshme bëhet nëse produkti nuk është përdorur, nëse pamja e produktit, vetitë e përdorshme, vulat, etiketat e fabrikës, si dhe me dorëzimin e llogarisë që i janë lëshuar konsumatorit së bashku me produktin.

Nëse në kohën e paraqitjes së kërkesës nga konsumatori tregtari nuk ka një produkt të përshtatshëm (produkt që i përshtatet nevojave të tij), konsumatori ka të drejtë të zgjedhë:

  • të zgjidhë kontratën dhe të kërkojë rimbursimin e shumës së paguar ose
  • zëvendësoni produktin me një të përshtatshëm kur ekziston një produkt i tillë.

Tregtari është i detyruar të njoftojë konsumatorin që kërkon zëvendësimin e produktit se ekziston një produkt i tillë për shitje brenda një periudhe që nuk mund të kalojë 30 ditë nga data e marrjes së kërkesës.